Kategori apa yek??

Adeh….semalam.. adalah hari tidak sedap badan sungguh… Hari Isnin malam aku mengalami sakit perut yg amat sangat… memulas2..

Aku baru pasan, petang senin x makan nasi, malam aku bedak nasi samapi 3 pinggan.. campur la pulak tom yam + paprik sotong + sambal belacan…

Tetiba kul 10 mlam..perut aku mencanak2 sakit.. IR aku ok jer.. sah aku telah mengalami sakit perut mungki leh di kategori keracunan kot.. ye ker??

Aku target SAMBAL BELACAN tu kot… muntah berkali2..kalu dh membuang.. dh x terkira dah… last sekali IR ajak g Klinik.. g la jugak .. dengan badan dh seram sejuk.. mungkin letih membuang atas dan bawah..hahaha πŸ™‚

Dh berjanji ngan adik aku nak g redeem tiket kat NSTP tu..terpaksa la gagah kan kaki gak… pandu dgn penuh sopan santun aku semalam..hahahha

Habis segala urusan pulang ke rumah..terus tido..kena demam lak.. skrg nie pun x berapa sihat..sebaik ambik cuti lagi.. maka hari ni dan esok aku bercuti la.. nak update entry pun tgk mood la yek.. padahal nak citer memacam..

K…la..aku nak berehat.. pada yang bekerja, selamat bekerja la yek.. sila jgn jeles…aku bercuti selama 2 hari..hehehe… πŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply