Dah dapat kalendar 2010?

Ishk….ishk..ishk…… minggu ni hanya Isnin ngan Jumaat jerla aku keje… Selasa hingga Khamis aku cuti ko… panjang punya cuti tu…. hahahaha πŸ™‚

Di sebab kan aku x masuk kerja 3 hari, nak tnya sikit la kat 10 org pengomen bulan lepas, aku dh pos dn distribute Kalendar kat korang tau..

Dari 10 org, aku mcm pasan 5 org dh dah dapat kot… lagi 5 ada ker yg belum dapat?? sbb rasanya aku ada pos lagi 3 ke 4 org kalendar… ada lagi 1 ker 2 x silap aku x sempat pos, sbb lambat dpt alamat.. jadi.. esok aku keje, esok aku poskan yek.. πŸ™‚

Maaf la di atas kelewatan kalendar tu yek.. aku pun x sangka lak minggu nie aku cuti 3 hari berbanding kerja 2 hari jer..hehehehe….

K..sapa yg belum dpt, leh bg tahu x.. kot2 terlepas alamat lak kang… resend balik yek.. hanya yg 10 jer selain dr tu.. x der la yek..

K la..aku baru jer pass masak SPAGETTHI MEATBALL…nyumm..nyum..nyum…

spagethhi

Nak makan dulu yek.. esok aku dh keje.. confirm sibuk ko..dh 3 hari x usik kerja…hahaha

K…aku nak bersantap..selamat menjamu selera.. lagi pun skrg dh lunch pun! :love:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 comments

Leave a Reply