flymas.mobi – as Easy as 1, 2, 3

MAS telah melancarkan flymas.mobi, dimana hanya menggunakan telefon bimbit, anda boleh menempah dan memeriksa segala butiran penerbangan hanya di telefon bimbit!

mas

Sekarang rakyat Malaysia boleh menempah tiket penerbangan dengan MAS di mana jua berada dengan telefon bimbit! Mudah dan selesa bukan!

mas

Cuba la, hanya layari http://flymas.mobi dan rasai kemudahan kerana flymas.mobi sesuai untuk di telefon bimbit. Amat senang semudah 1,2, 3!

Oh ya…ada lagi, jika korang membuat satu entry berkaitan flymas.mobi ini, korang berpeluang untuk memenangi hadiah menarik dari MAS.

MASMobi2

Ya! Tiket PERCUMA dari MAS ke Australia, Negara ASIA and Malaysia.

Apa yang perlu korang lakukan hanya blog mengenai perkhidmatan flymas.mobi di blog korang dan berkongsi cerita bahawa begitu mudah menempah tiket penerbangan dengan MAS.

Pastikan blog korang bertajuk ‘flymas.mobi – as Easy as 1, 2, 3’ dan hantarkan emel ke flymas.mobi@nuffnang.com dengan nama penuh dan permalink blog korang dan siap! Seperti aku buat. Mudah kan?

MASMobi1

Apa lagi rebutla peluang ini..hanya blog dan menang trip perjalanan dengan flymas.mobi – semudah 1,2,3 sahaja! Layari Nuffnang untuk keterangan lanjut.

Cepat! Peraduan ini akan berakhir pada 11.59pm 30 Disember 2009.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments

Leave a Reply