Mengurut badan secara terbuka

Sejak bebrulan2…badan aku sangat x selesa…macam rasa sakit belakang badan…mungkin juga penangan aku menyusukan si Zulfadhli.

Lama sudah aku x mengurut badan… rasanya masa pantang jerla.. pas tu x pernah dah….

Tiba2 aku nampak tempat mengurut… perghhh…. memang yang ku nantikan… tapiiiiiiiiiii………………………… kene mengurut depan org ramai la pulak…

Adess………mcm segan la pulak..tp duli apa aku.. aku nk gak mengurut.. dapat skejap pun jadi lah…. janjji URUT!

urut

Yer…ini lah…. tempat yang aku g berurut tu…

open giler ko…hahahah…. malu seh..tgh urut org pandang..hahaha

urut

pergghhhhhhhh……sedap tul bila dapat berurut nie…

Zulfadhli aku pangku sambil aku mengurut..

tu pun x duduk senang aku..sbb dia bergerak2 ko…

img

Aku rasa, banyak dh kat Shopping Kompleks kerusi urut nie..

RM1 – 3Β  minit..

tp..kalu rasa nak urut lama tu..ko letak la banyak sikit..x der la pututs2 urut mengurut tu..dia terus sampai habis duit ko..

Nak lagi..tmbah jer… apa susah.. ada duit..sumer senang..hahaha

img

Yer..posing atas kerusi urut mesti ada..

dulik apa aku org pandang aku asyik snap gmbr jer..

tu pun muker x malu, aku suh org snap kan tuk aku..

begitula sikap blogger tegar… hahahaha πŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments

  1. natrah says:

    layan jer tgk kak sumi…
    ari try gak ogawa..tp msa promosi..
    member angkat 1 yang portable..
    bleh tahan gak urutan mesin tu..
    dgn kaki2 sekali..
    hilang lenguh naik kereta 1 hari..
    mana nk cari lg mesin tu ya..

Leave a Reply