Kemalangan yang meragut 6 sekeluarga

SEREMBAN: Dua daripada enam mangsa yang rentung selepas kereta dinaiki terbakar dalam kemalangan di Kilometer 252.3 Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran plaza tol Senawang, awal pagi semalam ditemui berpelukan di tempat duduk penumpang depan.

Kedua-dua mayat dipercayai Nor Fadilah Isnin, 32, bersama bayi lelakinya, Adi Putra, dua tahun ditemui selepas operasi mengeluarkan mayat mereka dilakukan pasukan bomba dan penyelamat.

Turut rentung adalah suami Nor Fadilah yang juga pengasas Fadhilat Herbs Sdn Bhd, Suhaimi Ghazali, 41, dan tiga lagi anak pasangan itu iaitu Nurul Natashahuda, 11, Mohd Daniel Iskandar, 10, dan Mohd Hanif Iman, enam tahun.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.20 pagi itu, kereta BMW yang dipandu Suhaimi dipercayai terbabas lalu melanggar sebuah treler yang mengalami kerosakan di lorong kecemasan lebuh raya.

Berikutan perlanggaran itu, kereta mangsa terperosok ke bawah treler berkenaan sebelum terbakar dan semua mangsa terperangkap di dalamnya.

Enjin kereta mangsa turut tercabut dan tercampak beberapa meter dari tempat kejadian dan terdapat kesan brek dipercayai daripada kereta mangsa di tempat kejadian.

———————————————————————————————————-

Sedihkan bila dgr berita2 macam nie…

Melibatkan sekelurga lagi sedih dn pilu bila membaca…

Terfikir juga…bila sumer tiada, maka tiada la peninggalan zuriat dr mereka kan? Mesti ibu bapa kedua2 belah pihak amat terasa kehilangan mereka…

x dapat aku bayangkan kalu perkara ini terjadi..

Bagaimana perniagaan mereka?

Bagaimana barang peninggalan mereka..?

Bagaimana pula pekerja mereka?

Andai usahawan itu meninggalkan wasiat, mungkin tiada perebutan. tapi jika tiada apa2 wasiat? Mahkamah la tempatnya…

Apa2 pun…TAKZIAH kepada ahli keluarga mangsa dan Al- Fatihah pada mangsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments

Leave a Reply