Alhamdulilah, walaupun saguhati tetap rezeki namanya

Alhamdulilah….. walaupun aku tak menang untuk hadiah pertama, kedua dan ketiga… saguhati pun dah bersyukur…

Mesti korang tetanya-tanya, apa benda duk aku bebel sensorang nie kan??

Oh ya.. lupa nak bagi tahu… pada bulan lepas, PTS ada menganjurkan Kuiz Terkumpul Baca@Ramadan di Facebook PTS. Jadi aku pun sertainya..

Akhirnya…….

PTS

Aku mendapat TEMPAT SAGUHATI – RM30.00

Tak apa la..yang penting aku ada juga yang ingin memberi… RM30.00 tu… duit jugak kan?? hehehe

ok la..itu aja berita gembira nak ku sampaikan..

Terima kasih kepada PTS atas anjuran buku ini.

Nota kaki : Sempena bulan Ramadhan nie… nak menyertai pelbagai kuiz. Sekurang-kurangnya terisi masa gak ka dr memikirkan MAKANAN…hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments

    • sumijelly says:

      @Hidayah,
      huhuhuhu….terima kasih Hidayah….
      tu la..sebenarnya mencuba sahaja,,,sbb saja2…. dan hadiah pun lumayan gak…

      TAG?? waaa.smart TAG leh tak?? muahahaha…
      ok..nanti kak sumi buat yek…esok la kat opis..senang sikit…hehehe

Leave a Reply

CommentLuv badge