Menu berbuka pada 8 Ramadhan 1431H

Salam Ramadhan…..

Wah…hari ni jer dh 9 Ramadhan 1431 H yek…cepatnya masa berlalu.. semoga Ramadhan kali ini bukanlah Ramadhan terakhir bagi ku…. amin…

Ok..semalam punya menu.. IKAN

Dah tak tahu nak masak apa dahkan tu… jadi aku masak la Panggang… err… dalam aluminum foil jer. Mestila masak atas pemanggang ajaib aku tu..hehehe

juadah

Menu semalam waktu berbuka adalah :

  • Ikan Siakap di panggang
  • Sayur campur (carrot, cili bengala + brokoli)
  • Air Sarsi

Ok la… dari tak ada kan?? heheehhe… dah tak tahu nak masak apa…

Jadi masak yang tidak berminyak la…. seekor ikan kami makan anak beranak…

Beli siakap kat Tesco baru RM5.50, masak sendiri dh jimat.. kalu beli kat luar.. lauk mcm ni mau dkt RM20++ kot..

Dan semalam jugak hujan turun dengan selebat-lebatnya…

Aku sedar pukul 12.00 tgh malam…sbb tetiba umah aku black out.. rupanya kene tendang…

My Ir lak tak ada… dia kuar g isi minyak dan terus pergi beli Char Kuey Teow

juadah

Dengam Char Kuey Teow ni lah aku bersahur pagi tadi…

Aku tak mana semuanya..ambik separuh jer, lagi separuh ku tinggalkan tuk Danial.

Air milo harus ada…eh..eh..silap..tu air Nescafe la..hik3….

Oh ya..hari nie opis aku mengedarkan KAD RAYA untuk pekerjanya..

Yehaaa,………..dah ada kad raya…

kad raya

opss..ini tahun lepas punya….besar dan tak lawa ko…hik3….

Tahun lepas aku ada bagi kad raya kat few kawan blogger aku…

antaranya Sweetdarling. Yang lain aku dah lupa…hhehehehe

haaaaa..yang kat bawah nie baru tahun ni punya….

juadah

chantik tak?? hehehehe

Selalu setiap sorang leh dapat 15 keping kad raya

Kali ni punya kad raya chantik sikit dr tahun lepas..

Tema masih di kekalkan warna Hijau… ishk..kalu pakai warna Merah..tu dh tahun baru cina la pulak kan?? hehehe

Oh ya… Stem untuk semua KAD RAYA untuk tahun ini standard, RM0.50 seperti kata SharingInfo tu…

emm..tahun ni nak bagi kengkawan kad raya ker?? emm..satu kad jer dah RM0.50..

Kalu 10 kad jer dah RM 5.00.…emmm… ada ker aku budget yek??

nanti la aku pikir…hehehehe

Nota kaki : oh ya… hari nie ada check up si kecik tu. untuk 18 bulan.. cepatnya masa berlalu kan?? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 comments

Leave a Reply to JAI Cancel reply