Ibu buatla ROKET!

ROKET?? Roket apa lak tu nak oit……

Memula tu aku tak la faham apa dia cakap..bila dah tahu… maka faham la apa maksudnya ROKET.

Rupanya…….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

roti roket

oh…ghupanya ROTI berbentuk ROKET….

errkk…..ROKET ker tu??? itu segi tiga adalah… mana la pulak datang nya perkataan ROKET nie??

roti roket

Bila aku lipat 2… bising anak-anak aku suh lipat ROKET

Memula tu tak paham, pas dia tunjuk mcam mana…baru tahu….

roti roket

tak perla… janjji anak-anak aku makan ROTI tu sudah..

namakan jerla apa benda pun… janjji habis yek…

hai ROKET..tak pepasal anak aku guna tuk roti…hehehe

Nota kaki : Errk…sekejap jer dah Bulan Septemberkan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments

  1. Hidayah says:

    ahaha.. my son pun camtu gak.. ada yg tak jadi makan kalau roti tu tak berbentuk spt yg dia nak.. so kena tanya awal2.. nak roti satu ke dua, lipat ke kapit.. potong ke tak.. square ke triangle ke triangle kecik ke … lama proses nak makan roti ni..hehe
    .-= Hidayah´s last blog ..Merdeka! Happy Birthday sayang =-.

Leave a Reply to eT Cancel reply