Sumijelly Masih Dara

Sumijelly Model Susu Cap Junjung
Sumijelly Masih Dara,
Aku tahu korang mesti tak percaya,
Aku pun jelingkan saja,
Tak sedar diri anak dah tiga

Sumijelly Masih Dara,
Rupa-rupanya katanya masih dara masa umur ** dia,
Tak tahulah apa nombornya,
Korang tanyalah dia sendiri ya

Ini entry eyriqazz yang pertama,
Saje kasi suspen bikin tajuk yang menggoda,
Penulis jemputan dari Sumijelly saya terima,
Terima kasih dari saya

P/s : Cuba korang teka nombor rahsia itu. Siapa betul, Sumi mahu kasi hadiah…Hadiahnya korang tanyalah Sumijelly ya…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 comments

  1. JAI says:

    Woit..woit..nie tulisan macam tokey tiger show punya tulisan ni adeyy..Tajuk Mengancam tuhh..meh..meh sumi bagi aku pulak tulis pastu nanti aku letak no telphone..ahaks

  2. sumijelly says:

    Ha…..ha………ha………….. Eyriqq cuba mencetuskan kontroversi kat blog aku…..hahahahaha

    hampeh ko Eyriqq…………tak per, jgn jadi cam hamzah sudah…..hahaha

  3. Akma says:

    saya nak teka je, oleh kerana dia bahasakan diri akak..umur dia 31.bukan 13 thun tau..13 thun dia masih dara..la ni mak dara laaa..ngeh3

    apa adiah klau betul? leh dpt stok sumi sethun tak? hahaha

Leave a Reply