Adakah cuaca akan menyebelahi aku??

Okey… ni gambar aku snap masa matahari sangat panas terik di kala waktu pagi yang nyaman…….iaitu beberapa minggu lepas…

Best wooo….. bila jemur baju time pag.. tak sampai 2 jam kompom KERING ko… dan sangat senang hati mengangkat jemuran itu dan sidai jemuran yang seterusnya…

Selalunya hari sabtu la aku dapat buat kerja-kerja ini… maklum la.. isnin hingga selasa penat woo balik kerja. Itu pasal aku kalu membasuh baju hujung minggu KECUALI kalu ada urusan hujung minggu dan hari khamis aku dah start membasuh…

Jadi.. harap-harap minggu ni cuaca akan panas terik macam kat atas tu…heheeheh

Nota kaki : So… korang mesti tengah menyidai jemuran kan??kan??hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments

    • Sumijelly says:

      @watie,
      rajin ko watie…

      aku balik umah pun dah kul 7.00 mlm… tu pun kalu tak jem..kalu jem kul 7.30mlm br la sampai umah…
      letih ko kalu nak membasuh memalam… sbb nak berehat tgk TV pun kekadang tak dpt….huhuhu

  1. akak su says:

    kat umah akak dah nak masuk 2 minggu asik ujan, kain ni tok sah cakap le, mana aje tpt boleh gantung,sumernya buat gantung baju, cam butik la…hahahaha

Leave a Reply to ash Cancel reply