Sungguh mudah mencuci dengan cecair berbanding serbuk

Selepas 7 tahun hidup berumahtangga, akhirnya aku mengalah menggunakan cecair ini….

Selama ni aku pakai serbuk sahaja… dan sering mengeluh sebab sentiasa nampak tompok-tompok putih kat seluar dan baju…

Setelah aku geram dan tak puas hati, aku beli gak la ceciar ni.. akhirnya…… lagi senang rupanya…kesian kan.. orang lain dah pakai punya la lama, aku baru nak mencuba..

Bila pakai cecair ni, pakaian pun sentiasa wangi seolah-olah menggunakan pelembut pakaian jer rasa…hehehe

Nota kaki : orang lain dah kedepan, aku baru nak ikut…hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments

  1. missbby says:

    sebenarnya kan, bukan cik sumi je..saya pun mundur gak..asik pakai serbuk pencuci je..dah banyak baju yang tompok2..mmg dah merancang untuk bertukar tapi asik tak sempat beli je..Mmg kena tukar jugak nampaknya..

    • Sumijelly says:

      @missbby,
      tu ar…sumi ni dah 7 tahun kawen pakai jerla serbuk…

      ha..sekarang pueh hati sbb dah pakai cecair…senang sikit…hehehe

      walaupun mahal dr serbuk tp wangi nya lagi best la…hehehe

Leave a Reply to suffer8zine Cancel reply