mengejar lagi RM64.01 sahaja…cepatla bertambah….

Alahai… lambatnya nak menjadi RM100…. lagi RM64.01 sen ko… hari tu baru RM23.97 jer, tu pun bulan Mac yang lalu.. kiranya RM10 jer naik dalam masa 1 bulan?? hahahaha

Tak per…kene buat pelan-pelan.. tapi harap-harap target thaun ni aku berjaya kumpul RM100 la.. kira setahun sekali cash out pun tak per wei…hehehe

Korang dah dafter ker Churp-churp ni?? G la daftar wei… senang bangat ko… AKu banyak kali buat entry pasal mendaftar dengan churp-churp ni… Baca ni :

So, takkan tak nak duit kot… jom…jom… jommmmmmm jointt!!!

butang churp-churp

Nota kaki : Twet jer dapat duit ko!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments

Leave a Reply to puanbee Cancel reply