3 dari 5 orang adik beradik

sibling

Ini adalah adik beradik aku…… sebenarnya 5 beradik, 2 lelaki dan 2 perempuan.

Tapi dah abang-abang aku lambat samapi, jadi kami bergmbr bertiga jerla….

Dari kiri kakak aku (no.3), aku (no.4), adik aku Norfa (no 5 – bongsu)

sibling

Ini pula gambar kami adik beradik ngan mak pulak….

ingat senang ker nak dapa tbergambar bersama… kakak aku duk lipis.. dia memang rajin balik KL, tapi aku pula sangat tak rajin turun ke rumah mak aku…hahahaha…

Jadi bila dah bersua di kenduri orang. Masa nie jerla dapat berjumpa… dan setelah aku telek gambar ini… baru perasan, rupanya antara aku adik beradik… aku jer slim melim

Hahahaha…….. adik dan kakak aku tak leh terima hakikat bahawa mereka sudah ‘tembam’ berbanding aku yang still ‘slim’ walaupun tengah sarat mengadnung anak ke 4... muahahaha….

Nota kaki : Betul tak?? betul tak?? hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments

  1. eliss says:

    seiras ajer mukanya πŸ™‚
    aku jelez sebab takder kakak kandung dan adik kandung perempuan πŸ™ seb baik ada kakak dan adik ipar..

  2. ummiarissa says:

    adik…..waa….banyak perasanlah….akak kau nampak besar sikit tu sebab dia pakai baju besar…dah outdated nak pakai baju ikut body ni….kalau pakai kang terbeliak je mata kau kang…uwaaa…sape suh buh gambar ni???

    • Sumijelly says:

      @ummiarissa,
      eleh… g memana pun org cakpa ko adikk kan?? hahahaha……

      eleh.. tgk aku.. tak perlu pun pakai baju body.. kenapa nampak slim?? hahahaha

      suka aku la nak letak gmbr apa pun… ada aku kesah?? hahaha

  3. Cik Norfa says:

    ntah len kali kalau nak amik gamabr kena cari angle baik sket, baru nampak pipi tu tak tembam. tu salah tudung tu….tudung tu ketat sangat..hahahha..takyah prasaan lebih2 laaa…..

Leave a Reply