Akhirnya, Muhammad Huzaiman nama diberi………

huzaiman

Muhammad Huzaiman b Mohd Zaire akhirnya nama diberi kepada puteraku yang ke 4….

Makna nama tersebut adalah : Nama sahabat nabi Muhammad SAW.

Agak susah juga nak memilih nama anak-anak ni.. maklum la.. setelah kesemuanya lahir lelaki… bila kaluar yang ke 4 pun lelaki, aku hanya dapat mencari nama setelah kelahiran. memang tak der sediakan langsung nama nya semasa aku mengandungkan anak aku ni…hehehe…

Nampak sangat dah tak der ilham nak letak nama anak ko… hik3… tula.. asyik bersalin lelaki jer… sampai nama anak pun susah nak cari.. dah nama best3 sumer orang dah kebas…hehehe

So.. sila la panggil puteraku yang ke 4 ni Muhammad Huzaiman yek.. Pas ni kalu ada gak yang sibuk tanya apa nama anak aku… aku sekeh gak kang…..hehehe

Nota kaki :Β  Tu wajah masa hari ke 3 di Hospital tau…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

50 comments

  1. kid says:

    semoga anakmu menjadi anak yang soleh yang mentaati Allah dan Rasul, mengikut ajaran Islam dan sentiasa menjaga ibu bapanya..

  2. myvitrd says:

    bab cari nama yg sesuai ni memang pening.. nak cari yg ada makna yag baik2.. selamat wife rajin cari nama.. so senang nak pilih nanti.. hehehe

    • Sumijelly says:

      @myvitrd,
      yup…betul… nak pulak kalu asyik beranak lelaki jer…hahahaha

      jadi… baik cari nama anak siap2.. tp susah gak.. sbb nak cari kene yg tak der ahli keluarga lain pakai gak..hehe

      fening..fening…….

  3. kak ida says:

    ok..ok…akak tak tanya dah nama anak kau.sorilah anak buahku…maklang tak sempat nak bertemu muka denganmu wahai…..eh!apa tadi nama anak kau?muhammad huzairi…ke muhammad huzaidi..ala…lupalah pulak….nanti akak scroll atas balik entry kau ni…

  4. wan says:

    salam..puan sumi,
    nk tnya 4-4 anak puan sumi ni c-sect ke..? kalau yer kan..nk tahu..dah kali ke-4 mmg doktor ikat ke..?

    • Sumijelly says:

      @wan,
      w’kumsalam..maaf yek lambat reply..

      3 jer ceaser.. 1 normal.. ha’ah… bersalin kali ke 3, terus doktor ikat. tapi ikut doktor… ada yg suruh ikat ada yg kasi peluang…huhuhu

Leave a Reply