Ini bukan TINTED, ini plastik sampah!

tinted

Tolong jangan saman ini bukan TINTED! ini PLASTIK SAMPAH. Dalam ini takde barang kemas, barang berharga… Jangan pecahkan lagi ye? Jangan gelak bila tengok cermin macam ni. Kami pun tak nak jadi macam ni. Kalau lalu kat sebelah baca jeling2 dah la… Jangan baca sambil gelak pastu tengok kami… Kami malu la bila anda buat macam tu!

This is ‘NON SMOKIN” area!

– Jaga2 pemecah kereta ini kami cari anda. ANDA WANTED!! Tak pasal2 kami kene buat report kene bangin awal pagi!! cehhhh……….

Keh2,….. macam ni pun ada ka?? errkkkkk.. aku pun tak tahu siapa punya kereta, gambar ni pun kawan aku emelkan.. saja kongsi bersama…hehehe

Harap2 tuan punya kereta tak saman aku yek! huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments

Leave a Reply to cikpia Cancel reply