Ekspo Buku Islam 2 di Putrajaya

pesta buku islam

Tempat :Dewan Cempaka Sari Precint 3, Putrajaya
Tarikh : 24.02 – 04.03.2012
Masa : 10 pagi – 9 malam

Mengapa anda perlu menyertai Ekspo Buku Islam 2 di Putrajaya ?

Objektif

Bertujuan untuk menyatupadukan pemain utama dalam industri buku Islam dalam usaha untuk menyebarkan ilmu-ilmu Islam kepada masyarakat disamping mencipta peluang perniagaan yang menguntungkan. Semoga usaha murni ini mendapat keredhaan dan keberkatan dari Allah s.w.t

Projek Susulan Ekspo Buku Islam KL Sentral

Ekspo Buku Islam Putrajaya merupakan  projek  kedua, susulan daripada kejayaan penganjuran Ekspo Buku  Islam  KL Sentral yang  mendapat  sambutan  amat menggalakkan daripada masyarakat Islam Malaysia.

Ekspo Buku Islam Terbesar

Insya’Allah Ekspo Buku Islam Putrajaya akan mencatat sejarah sebagai Ekspo Buku Islam terbesar tanahair serta  mendapat sambutan lebih hebat dari orang ramai dan marilah kita bersama-sama menjayakannya.

Rakan Media Rasmi

Insya’Allah radio  IKIM.fm  akan   sekali  lagi  menjadi  rakan media  rasmi  dan Perbadanan Putrajaya akan turut bekerjasama dalam menjayakan Ekspo Buku Islam Putrajaya ini.

Matlamat Kami

Matlamat Sinergi Ilmu sebagai penganjur adalah untuk keuntungan dan kejayaan bersama dengan pempamer dan bukan mencari keuntungan dan kejayaan sendiri semata-mata , Kejayaan anda amat penting dan amat kritikal bagi kami .

Untuk maklumat lanjut sila layari : www.ekspobukuislam.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments

Leave a Reply