Temujanjji Doktor Ortopedik untuk Zulfadhli

Selamat Pagiiiii!!!!

zulfadhli

Wah…. rajin nya anak bujang saya ni kan? Sibuk tul nak menolong ibunya menyiram pokok yang memang tak perlu di siram dan di jaga…hehehehe….

Tengok la Zulfadhli… walaupun masih sebelah tangan dia tewtap aktif dan tidak pernah nak duduk diam… ada aja kerja yang nak dia buat dan lakukan….

Penat dah mulut saya suruh dia duduk diam..tapi tak jalan……. wat sakit tekak jer saya jerit…jadi nak tak nak, saya hanya biarkan tapi dalam pengawasan la….

 

klinik ortopedik

Hari ni dah hampir 10 hari lengan Zulfadhli berbalut dengan simen, gara-gara sikunya patah. Emmm….saya belum lagi ceritakan kan kenapa dan bagaimana ia terjadi,. Tak perla… nanti saya akn ceritakan. tak sempat.

Jadi hari ni adalah temujanjji dengan Doktor Ortopedik di Hospital Kajang. Sudah hampir seminggu saya juga bercuti gara-gara menjaga anak saya….

Tak tahu la selepas ini… haruskah saya bercuti lagi atau bagaimana….saya kene ambil satu penyelesaian di mana dua-dua pihak adil dan saksama…hehehe

Okla… kul 8 pagi saya dah kene berada di situ… harap2 tak ramai orang dan cepat aja urusan nya… k… jumpa lagi yek..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply