Ulser dibibir mungilnya…………

Alahai… kesian Huzaiman…tetiba demam panas sangat, rupa-rupanya dia kene ulser di bibir…

Sebaik kene kat biibir…kalu bahagian dalam lagi susah….. mesti lagi tak selesa…..

Suruh minum air putih dalam botol x mahu… mungkin rasa sakit puting kene ulser tu kot… kene sua dia guna cawan jer.. tu pun tak minum banyak…

Tapiii hari ni alhamdulilah… demam nya dah surut… sekarang kene habiskan antibiotik jer….harap2 semakin baik ulser di bibirnya…sebab esok ibu dah keje.. susah hati kalu g keje bila Huzaiman x sehat nanti…

Ok la.. pada mereka yang dah cuti lama tu, ingat-ingat…esok keje..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

  1. Myvitrd says:

    Anak saudara ada sorang kena penyakit Tangan kaki dan mulut dah tu mulut penuh dengan ulser.. memang susah nak minum.. penyudah masuk wad masukkan air.. ari tu Kid ada cakap anak dia kena ulser dekat mulut dia bubuh majerin.. so bila anak nak menyusu tak rasa sakit.. leh cuba ni..

  2. PearlShafiza says:

    Salam, saya sekarang ni demam panas,ulser di bibir,sakit tekak, dan susah nak telan. Pada masa ni, saya ade 3 ulser kat bibir. Sakit sangat 🙁 dah makan macam2 ubat 🙁 still gak tak baik2! 🙁

Leave a Reply