Kari Hijau ker Masak Lemak Ketam?

Pernah makan KFC?? gila la kalu tak pernah makan kannnnn???

KFC suka menyajikan menu-menu baru kan?? Saya pula jenis suka mencuba kan?? jadi kini KFC Green Curry atau bahasa melayu nya.. Kari Hijau la…….hahahaha

Ramai yang cakap, kari hijau ni dari menu orang Thailand….  ye ker?? hehehehe……..

selalu kalu g memana restoran Thai.. menu ayam masak kari hijau mesti kene pesan.. kalu tak x sedap la…….

Jadi saya pun ingin la sangat nak mencuba……… memula rasa kuah kari nya… tetiba rasanya macam sedap…. pas tu cuba dan cuba lagi… baru teringat…….. rasanya macammmmmmmm………

KARI KETAM!!!

yer…… bila saya cakap kat my IR, dia pun cakap gitu… rasa ketam…hahahaha dan tak pedas punnnnnnn………….

Jadi pada mereka yang ingin mencuba…. leh la cuba… dah cuba mesti nak rasa lagi……tak yah susah-susah nak masak lemak ketam.. g jer kat KFC dah leh rasa masak lemak ketam tu… bezanya tak ada KETAM tapi ada AYAM..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge