Jom sertai Cabaran Mega Huggies® Dry

LIHAT, CUBA DAN PERCAYA – MEMPERKENALKAN HUGGIES® DRY BARU DENGAN PENYERAPAN, KEKERINGAN DAN KESELESAAN YANG DIPERTINGKATKAN – KINI DALAM SAIZ DARI BAYI BARU LAHIR HINGGA XXL

 

Ciri Huggies® Dry baru dan dipertingkatkan:
Lapisan baru cepat-kering untuk penyerapan yang lebih baik
100% penutup mudah-alir udara untuk 10x pengaliran udara yang lebih pantas.
Penghalang kebocoran berganda untuk perlindungan yang lebih baik dari kebocoran tepi.
Sertai Cabaran Mega Huggies® Dry dan alami perbezaannya!

Ibu-ibu boleh menyertai Cabaran Mega Huggies® Dry di mana jua melalui promosi secara langsung dan roadshow seluruh Negara, di mana ibu-ibu boleh mencuba Huggies® Dry melalui pelbagai aktiviti.

“Huggies® memahami jalinan emosi ibu dan bayi. Para ibu sentiasa inginkan penjagaan terbaik untuk Si Manja tersayang. Memandangkan Huggies® Dry kini didapati dalam saiz kecil dan untuk bayi baru lahir, ibu-ibu boleh memilih jenama lampin yang terbukti secara klinikal menghalang ruam lampin untuk bayi mereka sebaik sahaja mereka dilahirkan,” jelas Soo Woon Yee, Pengarah Pemasaran Kimberly-Clark Malaysia. “Kadang-kadang cara terbaik untuk melihat perbezaannya ialah dengan mencubanya sendiri dan inilah tujuan cabaran Mega Huggies® Dry.”
Jangan lepaskan peluang untuk mencuba Huggies® Dry baru di roadshow Cabaran Mega Huggies® Dry, bermula dengan
  • Batu Pahat Mall, Johor dari 17 – 19 Mei
  • Pusat Membeli-belah 1 Utama (High Street Concourse) dari 22 – 26 Mei
  • AEON Big Putrajaya dari 3 – 9 Jun
  • Sunshine Square Pulau Pinang dari 14 – 16 Jun
  • Kota Bahru Mall dari 20 – 22 Jun.
Para ibu boleh berkongsi pengalaman mereka menggunakan Huggies® Dry baru di laman Facebook Huggies® Malaysia kerana Huggies® Dry akan menemui ibu-ibu di mana jua melalui program mencuba di seluruh negara!
Sertai Peraduan Pengguna Kebangsaan Huggies® Dry dari 6 Mei hingga 30 Jun dan berpeluang memenangi Hadiah Utama wang tunai sebanyak RM25,000, bekalan Huggies® Dry selama sebulan dan banyak lagi hadiah lain!
Cepat sertainya sebelum terlambat!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply