Kenny Rogers ROASTERS (KRR) lancar aplikasi Muffin Maniac

Minggu lepas saya telah menghadiri pelancaran aplikasi Muffin Maniac iaitu aplikasi permaianan video.

Ini adalah aplikasi permainan video pertama keluaran KRR yang diperkenalkan bagi mengeratkan hubungan dengan pelanggan KRR.

Malah terdapat juga hadiah yang ditawarkan untuk 10 pemain yang mendapat markah tertingg pada setiap bulan.

Ok.. semasa di pelancaran tersebut saya telah mencuba bermain aplikasi tersebut…. heii.sangat seronok ok!

Dan markah yang tertinggi berjaya saya dapat dalam 564 markah aja……hahahaha.. jadi saya kalah la dengan yang lebih tinggi markah nya lebih dari 600 markah…

Selain aplikasi Muffin Maniac, KRR turut memperkenalkan aplikasi KRR Klix iaitu satu lagi aplikasi mudah alih yang membolehkan pengguna mengenal pasti lokasi kedai KRR terdekat dan pada masa yang sama menjadi di antara pelanggan pertama yang menikmati tawaran istimewa yang diberikan oleh KRR.


Dari kiri : Zulklifi Jafar, Marketing & Communications Manager of Berjaya ROASTERS (M) Sdn Bhd; Natalia Ng, Ms KRR Healthy Lifestyle for Ms Universe Malaysia 2013 dan Esther Woo, Deputy General Manager of Berjaya ROASTERS (M) Sdn Bhd melancarkan aplikasi KRR Muffin Maniac! 

Pengurus Komunikasi dan Pemasaran Berjaya Roaster, Zulkifli Jafar berkata, “KRR telah mengambil masa lapan bulan untuk membina aplikasi Muffin Maniac ini sebelum dilancarkan. Kami juga bakal memperkenalkan permainan video pada masa akan datang berdasarkan penerimaan pelanggan,” katanya selepas melancarkan aplikasi permainan baru itu di Kuala Lumpur.

Semasa pelancaran tersebut, kami dijamu dengan pelbagai jenis Muffin dan juga makanan sampingan.

Sedap sungguh Muffin KRR ni.. suka makan dan bila makan sekali sure tambah lagi..hik3

Jadi pada mereka yang ingin menyertai permainan ini dan memenangi hadiah2 yang menarik… cepat-cepat muat turun aplikasi ni…

Kedua-dua aplikasi itu kini boleh didapati untuk peranti IOS dan Android dan sedia untuk dimuat turun menerusi App Store dan Google Play.

Jadi sebelum saya akhiri entry ni….  saya hidangkan gambar reramai di hari pelancaran aplikasi Muffin Maniac tersebut.

Jadi apa lagi.. dah g cepat2 download aplikasi tersebut!! Untung dapat hadiah menarik kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments

Leave a Reply