[FILEM] Esok Untuk Siapa

Sapa pernah tengok Filem Esok Untuk Siapa? Lakonan Jins Shamsuddin, Noor Kumalasari, Ogy Ahmad Daud??

Filem ini di arahkan oleh Tan Sri Jins Shamsuddin pada sekitar tahun 1980an.. ishk.. masa tu umur saya baru 2 tahun.. tengok TV pun x pandai tau..hahaha

Ayah saya siap rakam tau cerita ni.. dan saya telah pun menonton nya berkali2.. dan cerita nya memang menusuk ke kalbu… tak kan sama dengan cerita zaman sekarang.. amat berbeza cerita dahulu tau!

Ok..pada yang nak tengok, boleh la tengok kat You Tube ni.. kalu memana TV keluarkan cerita ni balik .. mesti best…huhuhu

Ok..sapa yang nak layan citer ni… tolong la sediakan tisu.. nangis tau!!huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments

  1. azahairi says:

    Cerita nie memang terbaik. Sedih. masa nie Noorkumalasari masih jelita lagi . Ogy muka macam budak ja …Yang saya paling teringat ada kemalangan dalam cerita nier .Cerita lama dah tak tanyang kat tv . Cari kat Utube la jawabnya ….tq for info
    azahairi´s last blog post ..Afiq Umar Thaqif 1 tahun

  2. asyraf says:

    Salam kak..dkt YouTube dh xde cite ni..kt cni pn x leh tgk..mohon akak share ke YouTube @ send kt emel sy…tq

Leave a Reply

CommentLuv badge