Masih tiada keyakinan diri………..

Semalam Iskandar dah boleh kesana sini..
Hari ni saya suruh dia pakai seluar pula..
Lagipun hari ni dh hari ke 8 kan…

Pakai seluar jenis besar sikit la…
Kalu pakai kecik kang..mau x nak..
Tu pun dia taknak..
Tapi saya paksa *sila jangan ikut stail saya*

Dah pakai seluar… dia pegang depan
Masih tak nak lepaskan..
Masih takut….
Masih tiada keyakinan…

 

Tapi seekejap jer dia begitu…
Tak sampai 30 minit pun..
Tak sampai tau…

Dia busan..sebab kene pegang..
takut kene tang potong tu..
Sudahnya.. dia keluarkan juga benda tu…
Dia rasa lagi selesa macam tu…hahahah
**maaf gambar yang terkini tak dapat disiarkan…**hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge