CDM Maybank Terima Not RM1 dan RM5

Hari tu baru perasan kat Maybank Putrajaya ada CM .. ala mesin masuk duit tu la…

Selalunya kan leh masuk RM10, RM20, RM50, RM100….. sekarang ni dah leh masuk serendah RM1 dan RM5 koo….

So… tak lama lagi kan nak raya kan… selalu duit raya anak2 la banyak RM1 … jadi… tahu la kat mana nak CDM duit derang….

G Maybank jerla.. tapi kalau setakat mesin nya ada 1 jer… emmm.. payah gak.. ¬†kekadang saya guna balik RM1 tu.. tukar ngan anak… sebab nak pegang bebanyak.. pening pala tengok kertas biru..biru banyak.. kalau purple tu banyak ok gak… hahaha

Tempat korang dah ada lom mesin ni?

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply