Sarapan pagi bersama Milo

Walaupun cerita ni dah lama.. x kira..nak gak update…hahahaha

Sap apernah sertai MBD2018 ni?

Setiap tahun acaara ni ada…. nak sertai.. tapi tak sertai…hehehe… Jadi kali ni ada buat kat Putrajaya lagi.. jadi tekad nak g gak.. bukan nak lari.. saja nak memeriahkan acara…..hahahaha

Jadi pada 11 Ogos 2018 dapat gak pergi ke acara sarapan pagi bersama MILO….bersama dengan anak-anak…

Pertama kali pergi ni wei………..

Rupanya banyak tempat dia buat. tempat pertama di Kuching kemudian Kota Kinabalu, seterusnya Kuantan kemudian Pulau Pinang pas tu Johor Bahru terus ke Kota Bahru dan yang terakhir di Putrajaya……

Jadi kenapa kita tak g kan.. jom jerla ye dak…

Rupanya kene daftar juga walaupun tak lari….

Ingatkan kene bayar.. eh.. percuma la.. jadi kalau ada 4 orang yang pergi.. 4-4 dapat cenderahati dari MILO tau…

Selepas pendaftaran… boleh la redeem makanan pagi di kaunter makanan…

AIR? eh x yah beli.. minum je seberapa banyak milo pun tak per.. percuma ko……..

Menu yang di beri sama ada bihun goreng atau roti… dan ada epal ngn air mineral.

Anak-anak suka la.. sebab dapat minum air milo percuma..hahaha

Di minum je sepanjang acara ni… dan yang best dapat main permainan nya… lepas lengkapkan permainan nya.. dapat la 1 plastik milo 200 grm.. ok la kan.. sapa nak bagi ye dak?

Banyak sebenarnya acara boleh sertai…

Kalau tak dapat masuk larian.. jangan kecewa.. sebab boleh join permainan yang derang buat…

Ni hasil kutipan sepanjang di acara milo….

Seronokla.. sebab dapat banyak cenderahati… boleh buat stok beberapa bulan la…

So.. lain kali ada acara milo lagi..boleh la pergi… pasti seronok…………

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge