Cuti Sekolah Akhir Tahun 2018

Sedar tak sedar, minggu depan dah cuti sekolah………….

Cepat jer dah hujung tahun……… 24.11.2018 bermula la cuti akhir tahun bagi pelajar sekolah….
Tahun ni Huzaiman dan Zulfadhli saya daftarkan untuk bersunat… semoga berjalan lancar la pada waktunya…..
Danial pula belum lagi cuti sekolah.. pada 15.12.2018 aru bermulanya cuti sekolah untuk dia… Macam2 dah rangka sepanjang di bercuti..
Perbelanjaan pun dah kene catu sikit.. maklumla tahun 2019 penggal persekolah akan di buka.. macam2 nak di bayar pula kan,….
Pada anak-anak yang bakal bersunat.. selamat la bersunat yek!…hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

CommentLuv badge