Alhamdulilah, akhirnya semua dah bersunat!

Pada 25.11.2018, hari ahad saya telah hantar Huzaiman dan Zulfadhli bersunat…..

Saya bersunatkan mereka di Klinik Mega Zahran di Bangi sahaja.. dekat sikit tak la jauh nak bawa derang ni..hik3

Ni muka tengah happy kan…

Dapat la pakai tanjak sorang satu klinik bekalkan….

Sorang main game, sorang jalan-jalan…

Masa i ada dengar suara budak menangis..hahaha.. tapi saya layan anak-anak nak elakkan derang dengar… so borak2 jerla…

Jadi Zulfadhli dahulu masuk…

Masa kene cucuk bius tu nanges.. kemudian nak sunat muka dah nak menangis..

Nak menangis tapi tahan.. hahaha.. so kesat2 air mata jerla…Dah sunat keluar muka monyok…. tak bercakap-cakap..hahaha

Kemudian turn Huzaiman pula

Yang si adik ni.. kemain happy… rileks jer…hahaha

Cuma masa cucuk bius je dia melalak.. adoii..hahaha pastu sunat rileks je.. keluar pun muka ada senyum lagi tu…

Jadi pulang la kmi ke rumah… tapi dalam kereta yang buat drama adalah Huzaiman…………

Melalak tak hengat dunia………hahaha baru rasa sakit la tu lepas bius ilang….

Sampai rumah terus tidur… sebab dah menangis kan…

Si abang rileks je tengok tv tak rasa sakit… nampak sangat la dia memang jenis kuat……..

Malam tu saya suh tido dalam bilik jerla…

Malas pula tido kat bawah.. hahaha.. ala sunat jer.. ibu dulu bersalin 4 kali kot.. nak jalan pun payah…..hahahaha

Kini setelah 1 minggu alhamdulilah.. anak2 dah sembuh… cuma jahitan jer lum luruh.. yang lelain ok dah.. dah siap pakai seluar, main luar lagi.. adoii la anak-anak zaman sekarang…

Takut la tengok kelasakan mereka kan?

Jadi selesau sudah ke 4-4 anak saya bersunattttttttttttttt………………. lega rasanya..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge