Menikmati Sup Tulang Power @ Kg Abu Bakar Baginda

sup power tulang
(kredit gambar ke kucingorengemok)

Eh..tetiba nak citer pasal Sup Power ni…hik3…

Hari Jumaat yang lepas, sempat la g makan kat sini. Memang payah tul nak g sana. Sebab dia hanya buka waktu pejabat sahaja.  Jadi hari minggu dan cuti umum tak der la dapat merasa yek.

sup

Ni Sup Ayam, pilihan kawan aku.

sup

Ni pula Sup Daging pilihan hati aku… wah.. memang sedap tau dapat makan wei.. nak pulak hirup panas-panas, lagi meletup!!

nasi lemak

Selalu aku kalu makan kat sini sure tibai nasi lemak ni…. adalah 2 bungkus aku makan…hehehe

 sup

Ini lah kawan aku yang meneman aku hari tu……… Terima kasih Yatt, sebab belanja mak buyung….. nanti aku pindah Putrajaya, leh kita g makan lagi kat sini…

sup

Penutup entry…. gambar aku yang semakin mengembang….hik3…

Sedap wei… harus cuba makan di situ, sebab myIR cakap, pas makan Sup kat situ, sup lain dah tak sedap!! hehehe

Kalu rasa nak ke sana, leh la ikut laluan menuju ke Pintu Satu.

sup

Sup Tulang Power
Medan Selera Kampung Dato Abu Bakar Baginda, Bangi
(Sebelah balai polis)

Koordinat:
E 101 degree 43′ 57.1″
N 02 degree 57′ 47.1″

Nota kaki : Dalam pantang leh kan makan sup daging?? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments

  1. aira says:

    Mmg best sup power ni.. balij umah mesti teringat… kalo bungkus semerbak je bau buat kite xsabar nk makan…. agak pedas nk meletop blh letak cili.. sy suka sup daging die.. mmg umphhhhh

Leave a Reply

CommentLuv badge