Potek?? apakah itu??

POTEK??????

Ayo…mencarut ker apa?? hahahahaha

Seyes, aku baru tahu ko……… selama nie tak pernah dengar….. itu pun kebetulan duk tengok si Viruspadu duk menceceh kat FB dia…

potek

oh……… TOM YAM yang ada sumer jenis lauk yek?? masih tak dapat bayangkan lagi…. sebab tak pernah makan dan rasa….huhuhu

Tul ker kalu aku sebut Tom Yam Potek orang kedai tahu…

kang dia hingat aku mencarut la pulak…hahahaha

potek

gambar dari blog Viruspadu

*Tom Yam Potek (Thai Bouillabaisse) – a golden spicy soup seasoned with lime juice, lemon grass, basil, chili pepper, tossed with a combination of shrimp, scallop, squid and crab, served in a firing hot pot.

Erkk…… Potek tu asal dari Thai yek?? nak gak tahu…

  • baper pulak harga semangkuk Tom Yam Potek tu??
  • mahal ker??
  • sedap yek??

Adess….banyak nau soklan yek…hehehehe

Nota kaki : erkk……. mcm mana yek nak masak tom yam?? dah lupa la..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge