Potek?? apakah itu??

POTEK??????

Ayo…mencarut ker apa?? hahahahaha

Seyes, aku baru tahu ko……… selama nie tak pernah dengar….. itu pun kebetulan duk tengok si Viruspadu duk menceceh kat FB dia…

potek

oh……… TOM YAM yang ada sumer jenis lauk yek?? masih tak dapat bayangkan lagi…. sebab tak pernah makan dan rasa….huhuhu

Tul ker kalu aku sebut Tom Yam Potek orang kedai tahu…

kang dia hingat aku mencarut la pulak…hahahaha

potek

gambar dari blog Viruspadu

*Tom Yam Potek (Thai Bouillabaisse) – a golden spicy soup seasoned with lime juice, lemon grass, basil, chili pepper, tossed with a combination of shrimp, scallop, squid and crab, served in a firing hot pot.

Erkk…… Potek tu asal dari Thai yek?? nak gak tahu…

  • baper pulak harga semangkuk Tom Yam Potek tu??
  • mahal ker??
  • sedap yek??

Adess….banyak nau soklan yek…hehehehe

Nota kaki : erkk……. mcm mana yek nak masak tom yam?? dah lupa la..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

41 Comments

  1. BulanPurnama November 9, 2010
  2. Tom Yam Potek November 9, 2010
  3. zie fauzi November 9, 2010
  4. makdara TERdiva November 9, 2010
  5. kakchik@ella November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  6. stormz November 9, 2010
  7. ieda November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  8. lynn hamzah November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  9. intankuterpilih November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  10. lydzar November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  11. eyriqazz November 9, 2010
  12. ayuarjuna November 9, 2010
    • sumijelly November 9, 2010
  13. kakchik@ella November 9, 2010
  14. suffer8zine November 9, 2010
  15. cikpia November 9, 2010
  16. Biela Sapine November 9, 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge