Salam 21 syawal 1437H

Salam 21 syawal 1437H….

Hahahahaha………giler lama x update blog wei… apa ke’malas’ tul saya ni…

Gambar 1 Syawal 1437H yang lalu… hahahaha

Maaf la.. ingatkan masa bulan puas ajer malas nak update blog… rupanya waktu syawal pun sama… leka makan ajaaaaaaaa…kah3

Tahun kali ni tema warna UNGGU… ni kali ke 2 pakai.. dulu pakai masa bila yek,…. jap.. jap.. tgh recall wakakaka

Ok.. sumpah.. dah lupa.. tak ingat anak 2 ker anak 3 masa tu….

Ok la.. nanti saya akan cuba update blog.. banyak nak citer ni.. resepi pun ada.. nak kene update.. nanti lupa macam mana resepi tu… hahahaha

Selamat Hari Raya kepada semua!!! lagi 8 hari nak penghujung syawal.. jadi moh la berhari raya lagi..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge