Tangkap Muat – Episod ?

Yer kali nie kau nak citer pasal tangkap muat lagi… TANGKAP MUAT?? hehehehe

Tempoh hari pak cik aku yg masuk kan, klai nia sepupu aku lak… adeh.. sedara mara jer yg masuk..dh x der kerja ker sedara aku nie..hahahaha

Tapi aku udah lupa episod baperkah sepupu aku nie di tangkap muat. Korang tau x episod baper?? leh roger aku cikit…

tangkap muat

yer tuk kali ni punya episod, EN Mazrul Hisham atau gelaran kampung Acam..

Ni sepupu aku belah mak aku la.. duk kat Beranang, Jalan Enam Kaki gak nie (asal usul la.. pas kawen..biasalah pindah kan)

Sepupu aku nie kerja sebagai guru muzik kat sekolah mana entah..aku pun lupa ..hahaha šŸ™‚

tangkap muat

Memang penampilan dia ROCK ko..sebijik cam pak cik aku si Talha tu..

dah nama pun sedara, confirm mesti ada masuk2 rock sikit…yehaa……..

tangkap muat

tangkap muat

x silap aku, isteri dia la yang mencadangkan nama suami dia.. ini lah kak Maz

dia nak perubahan kat suami dia pasal selalu nampak mcm selebet…

selebet ker?? aku lagi selebet ko?? pakaian seminggu tu la aku ualng2..hahaha

tangkap muat

tu dia..kene terjah dek Sarimah…dengan kain pelekat lagi ko..

giler sempoi sepupu aku nie..hahahaha…

sebenarnya x pernah pun dtg umah dia.. dh kuar dlm TV, kora aku dh tgk la umah dia kan.. agak2 kalu x dtg , ada dia kesah x ?? hahahaha

tangkap muat

Masa aku tgk rancangan ni ulangan.. dh kuar waktu malam la kan..

di sebbkan aku cuti masa tu..emm..x silap aku masa tu MC kot, maka aku di temani oleh si kecik nie..

ternganga2 anak aku nengok TV tu.. mesti pelik, entah apa la yg si ibu aku duk sibuk2 dpn tv kan??hahahaha

tangkap muat

Bestkan di taja sumernya.. dr baju, kasut, penjagaan diri dan rambut..

serba serbi di taja..

tp, nak mengekalkan imej tu, agak2 boleh ker??huhuhuu

tangkap muat

tangkap muat

ni la perbezaan sebelum dan selepas…

aku x nampak sungguh perbezaan nya… yg nampak hanya la cara berpakaian..

dulu pakai T-Shirt, pas di taja, pakai Baju kulit..

hehehehe… aku pun..kalu nak di bandingkan pakai baju kawen ngn skrg..

mesti banyak beza kan?? hahahaha (sibuk tul nak interframe aku nie)

tangkap muat

Pas dh di ubah sikit penampilan..cam biasa la..kejutan tuk ahli keluarga..

yer..adik beradik dia sumer pakat turun..

apa2 pun… selamat la merubah penampilan yek.. šŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments

    • sumijelly says:

      @nayumi,
      maafla…sumi pun x tahu mcm mana cara nakmasuk tangkap muat nie…
      sbb bukan sumi yg masukkan..sepupu sumi yg masukkan..
      maaf la..sumi pun x tahu…

      rasanya kene refer kat Astro laman web kot..

Leave a Reply