Apa dosaku??

Cian aku… sudah ada, tidak digunakan.. Apalah gunanya aku kalu tidak nampak.

Bukan kecik, besar lak tu… duk di depan bukan di belakang….

Senang, mudah dn tidak menyusahkan pun kalau guna aku………….

Bukan minta di bayar pun..hanya perlu menggunakan aku jer…Β  x salahkan??

korang nak tahu apakah itu??

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

img

ini lah AKU itu….

Tempat buang putung ROKOK… tapi tidak di gunakan sepenuhnya oleh org yg membuangnya..

Pelik aku..bukan x ada tempat buang putung rokok nie… tapi kenapa nak guna yang lain gak??

Ada ker derang gunakan

.

.

.

.

.

.

.

.

.

img

Pasu bunga nie!!!!!!!!! Kejam tau…

Pembungkus gula2 pun ada, tu nampak x sudu…??

Ishk..ishk..ishk… terukkan??

Bukan nya jauh pun antara pasu bunga ngan tempat buang putung rokok tu…

dekat jer tau… korang tgk gmbr kat bawha nie…

img

Dekat kan??

tapi masih juga malas nak berjalan ke situ.. tapi masalahnya..

bukan kah tidak DIBENARKAN MEROKOK di Bangunan Kerajaan??

tapi kenapa masih lagi yg MEROKOK yek??

PELIK tapi BENAR……

Nota kaki : Wahai perokok… dh la melanggar peraturan, cuba jangan jadi PEMALAS!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments

  1. Farah Y says:

    Uih, kenapa sampai macam tu? Liat betul nak jalan. Sampai sudu plastik dgn segala sampah pun berkerumun kat situ! Huhu, kesian pokok bunga jadi mangsa.

    • sumijelly says:

      @Farah Y,
      itu la pasal.. dh x berseri dah pokok tu….
      tinggal patang jer……hikihkihk……
      tp pelik,…..sampai sekarang pun cleaner tu x bersihkan…..
      wat pameran kot?? huhuhu

    • sumijelly says:

      @Zida,
      heheh………tu la..dah la berbau.. busuk lak tu..
      sebaik my IR x smoking….
      sekali sekala tu mesti ada…better dr hari2 kan?? huhuhu….
      membazir duit jer…..

Leave a Reply to alyrds Cancel reply