#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

#48 Wordless Wednesday – Sesuai ker?

Nota kaki : Nak jemput tetamu ker nak saman tetamu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

  1. Cik Norfa says:

    konon nak kreatif sangat…tapi rasa mengada-ngada plak bila nak buat macam ni. ala..nnti org campak jugak kad kawen tu dlm tong sampah! sbb tu buat biasa2 je dan murah.

  2. Arya Putra says:

    Lol..aku ni kerja kat Mahkamah..orang biasa memang tak kan faham benda apa tu ‘Saman’..Saman ni surat panggilan Mahkamah kepada pihak-pihak, bukan saman macam Polis punya saman tu..itu yang orang biasa kena faham..

    Nak kata sesuai ke tidak, hmmm..nampak kreatif, tapi buatnya kalau orang yang dapat kad tu mereka yang pernah hadir ke Mahkamah, confirm fobia tengok kad macam tu..hahah..terpulang la..

Leave a Reply