Selera kita tidak sama rupanya

Ok…nak citer pasal aku g makan kat San Francisco…

Ni pertama kali jejak kaki kat sini tau… masa bujang pun tak pernah g makan situ…hehehehe

san fransisco

Aku g makan kat Pizza San Francisco di Bangi jer…

Tetiba nak merasa pizza situ lak, sebb sebelum nie aku selalu baca entry kat Sweetdarling  pasal makanan kat situ..

Jadi nak la merasa gak kan.. tak salah kan?? kan??

san fransisco

Ok… memula my IR yang beria tengok menu…

sudahnya aku gak yang pilih makanan… hahaha… ikut tekak aku sumer nak order..

tapi di sebab kan nak merasa dahulu, kami pilih yang nak makan jerla…

san fransisco

Pizza + Chiken Cho + Bread mushroom + Hot Chocolate…

Cukupla tuk kami anak beranak, lagi pun dah makan nasi pun sebelum kuar.. jadi sekadar nak merasa makanan kat situ jer…hehehe

san fransisco

Suasana malam tu memang sunyi sikit, tak ramai orang datang…padahal masa tu pukul 9.30 malam kot… aku pun udah lupa..hehehe

Tapi ok la.. aku suka tak reramai kalu g makan kat tempat tu…

sebab bila ramai orang, service sure lambat la kan..sebab dia nak melayan ramai orang…

san fransisco

Dah dapat makanan kita makan la…

my IR la layan 2 bujang ni.. aku lak melayan Zulfadhli.. time tido ko.. mau tak ngantuk dia..hahaha

san fransisco

Akhirnya selesai gak makanan yang kami order….

Makanan tak baik tau membazir.. so kita kasi licin kan la…

Ok..aku rasa mungkin tahun ni sekali jerla kot makan, sebab bukan menepati citarasa aku…

Mahal dah tentu la… rasa nya baik makan pizza kat tempat yang selalu aku makan…jadi dah tahu range harga nya…

Nak datang lagi sekali mungkin akan pikir kot… sebab selera kami tak sama ngan selera orang lain yang mungkin akan datang berkali-kali makan kat situ…hehehe

So kesimpulannya, tak salah kan kalu kita mencuba dan merasa.. sekurang-kurang nya kita tahu perbezaan antara kedai-kedai lain gak..hehehe

So..jangan banyak citer, korang rasa korang nilai, kalu sedap mungkin kene dengan selera korang.. kalu tak sedap mungki selera kita tak sama…hehehe

Nota kaki : eemmm………pas nie nak try restoran mana lak?? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge