[PRODUK] Tepung Magik!!

Ok.. hari ni saya nak bercerita mengenai TEPUNG MAGIK… ok.. bukan saya yang letak nama itu.. tapi pemilik tepung ini yang letak.. jadi nak tak nak kene la sebut gak Tepung Magik kan?? hehehe

Tepung Magik ni sebenarnya adalah tepung goreng cendawan. Eh.. cendawan jer ker leh goreng?? nanti duluu…….. tak habis lagi la citer…

Bukan cendawan sahaja boleh menggunakan tepung ini.. ia tepung sebaguna untuk sumer ikan, ayam, sotong, udang, tempe, bayam atau apa sahaja yang terfikir dek akal untuk kita goreng…

ok… paham dak saya tulis ni?? tak paham.. tak per.. sebelum tu, meh saya kongsikan sedikit teknik menggoreng cendawan…

teoung cendawan

Ikut teknik di atas, dia rendam dulu cendawan kan? ada sesetengah orang kata tak perlu rendam nanti cendawan tu akan jadi lembik bila kita salut dengan tepung…

Jadi terpulang pada citarasa pengguna sama ada nak rendam atau celup terus tanpa merendam atau basuh…

Nanti duluuuuuu….. lom habis promote lagi… kakak saya sudah pun mencuba dan menggunakan tepung magik ni… dan lihatlah hasilnya :

Ayam Goreng yang ranggup
(Nak berkerak? celup dgn telur jer.. lagi rangup)

Cendawan Goreng

Ikan Goreng

Tempe Goreng

Rajin tul kakak saya menggoreng.. saya?? hehehe… x sempat ambik gambar dah licin…. hahaha. Jadi macammana?? ada sedikit keterujaan tak nak membeli?? hehehe

Tepung Goreng cendawan ini mendapat gelaran tepung magik sebab kerangupanya kekal berjam-jam lamanya. Tidak seperti tepung biasa yang berada dipasaran, ianya akan cepat lemau setelah digoreng.
Kelebihannya :

  • Cepat & Mudah disediakan
  • Cendawan Goreng
  • Tidak Berminyak
  • Cendawan Tidak Melekat
  • Tanpa Telur
  • Tepung tidak digunakan dengan Banyak
  • Tidak menggunakan minyak yang banyak
  • Cendawan Goreng tidak cepat lembik (soggy)
  • Rasa macam kulit ayam KFC (ini customer yang cakap)

tepung cendawan

Untuk membelinya boleh la membuat pesanan dengan saya…

1 Peket = 475 gm

  • 1 peket RM6 + poslaju RM6 = RM12.00
  • 2 peket RM12 + poslaju RM8.50 = RM20.50
  • 3 peket RM18 + poslaju RM11 = RM29.00

Lagi banyak pesanan lagi banyak penjimatannnnnnn…… nak jimat lagi ambil secara tangan… hehehe.. by hand la.. datang sendiri jumpa saya dan ambil sendiri untuk yang tinggal berdekatan Bangi, Kajang @ Putrajaya. Jimat duit poslaju….hehehe

Oh ya.. lupa pula nak bagi tahu… produk ini adalah hasil tangan dari BUMIPUTRA 100% yang di proses sendiri dan di bungkus sendiri. Bukan beli tepung dari luar tapi bungkus dan jual tau….kira HOMEMADE laaaa….hehehe

tepung magik

Lihatlah, berapa ramai yang telah memesan dan menuggu tuan nya untuk di gunakan. Tepung ini sangat laris di pasaran……

Jadi tunggu apa lagi? Jika berminat boleh la menempah melalui emel untuk maklumat pembayaran ke :

>>sumijelly99@yahoo.com<<

>>sumijelly99@facebook.com<<

 

**UNTUK MAKLUMAN BERMULA 01.01.2013 SAYA TIDAK LAGI MENJUAL TEPUNG MAGIK**

**HARAP MAKLUM**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Comments

  1. missbby February 15, 2012
  2. eyriqazz February 15, 2012
  3. pB February 15, 2012
    • Sumijelly February 15, 2012
  4. KiD February 15, 2012
    • Sumijelly February 15, 2012
  5. hazman aka species1980 February 15, 2012
    • Sumijelly February 16, 2012
  6. matjoe February 15, 2012
  7. ezna October 30, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge