Sertai Pertandingan MasterChef Asia, Sekarang!

MasterChef Asia Casting Now

A + E Networks® Asia telah mengeluarkan ‘lampu hijau’ untuk program masakan, MasterChef versi Asia. MasterChef Asia akan di tayangkan di Lifetime pada akhir tahun ini.

Syarikat pengeluaran Singapura berasaskan Endemol Shine Kumpulan, Endemol Asia Tenggara, telah ditugaskan untuk menghasilkan siri 15 episod, yang akan membuat penggambaran di Singapura. MasterChef Asia akan menampilkan tiga hakim, yang akan dinamakan pada masa hadapan, bersama-sama dengan peserta yang layak dari seluruh Asia.

Tukang masak amatur yang bercita-cita untuk menjadi MasterChef Asia yang pertama boleh menyerahkan video uji bakat mereka kepada masterchefasia.com, daripada sekarang sehingga 5 Mac.

MasterChef Asia dibentangkan oleh Lembaga Pelancongan Singapura dan Knorr, dengan kerjasama Panasonic dan Changi Airport Group.

MasterChef adalah platform yang sempurna untuk memberi inspirasi kepada lebih ramai orang untuk menyuntik lebih rasa ke dalam makanan yang dimasak di rumah mereka sendiri, dan dengan berbuat demikian, ia dapat meningkatkan kualiti makanan yang dinikmati di seluruh benua kecil itu.

Lifetime (Astro Ch 709) TV berbayar ekslusif di Asia untuk versi MasterChef dari Australia, New Zealand dan Kanada.

MasterChef diwakili di peringkat antarabangsa oleh Endemol Shine Kumpulan. Rancangan ini pada asalnya dihidupkan semula sebagai MasterChef Goes Large pada tahun 2005 oleh Shine TV di UK dan adalah berdasarkan kepada format yang asalnya dicipta oleh Franc Roddam.

Jangan lupa layari www.youtube.com/watch?v=lmYrDnU-JJU atau www.facebook.com/MasterChefAsia untuk maklumat lebih lanjut.

Cepat, mana tahu anda mungkin salah seorang peserta Master Chef Asia!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply