Senarai harga pakaian sekolah………..

Dah masuk bulan Disember kan.. akhir tahun dah pun…
Maknanya ramai la ibubapa tengahsibuk wat persiapan membeli pakaian sekolah…
Ada yang baru tahun depan masuk darjah 1…….
Ada yang baru tahun depan masuk tingkatan 1…

Termasuk juga yang dah memasuki darjah 2,3,4,5 dan 6…
Tingkatan 2,3,4,5dan 6 juga……

Belek-belek suratkhabar… mana tahu ada yang murah…
Tesco, JJ, Carefour, Mydin dan banyak lagi la…
Mesti ada promosi kembali ke sekolah…..

Saya sempatla cari 2..3 promosii kembali sekolah…
Untuk perbandingan pada tahun akan datang…
Sebab saya beli tahun lepas rasa masih lagi murah berbanding tahun ini….

 Carrefour
 Jaya Jusco
Maydin
Tesco

Pilihan itu banyak….
Cuma kene pandai memilih la…
Kalu dah baju dan  seluar berbeza harga…
Sepasang jer dah boleh mencecah  dalam RM50++

Kalu ada tu seorang tak perla kot..tak terasa…
Cuba anak ramai… 2..3 orang…
Di campur pula setiap sorang 2..3.. pasang…
Mau fengsan ibubapa yang berpendapatan rendah…

Kalu dapat bonus minimum RM500.00 pun…
Berapa sangat la sorang boleh dapat sepasang baju kan?
Maka di sinii ibubapa kene pandai memilih…

Mencari yang murah tetapi berkualiti
Lebih baik dari mencari yang tidak berkualiti maka akan bertambah kuantiti….

Betul tak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments

  1. Kaos anak says:

    Pos yang sangat bagus , aku yakin amat berfaedah buat mereka yang membaca,
    saya nantikan postingan selanjutnya, terutama
    mereka yang sedang mencari pakaian anak dan kaos anak berkualitas.
    Kaos anak´s last blog post ..Kaos anak

  2. ijal says:

    assalam…cume nak promot je..HAFIZ GLOBAL TEKSTIL ent. utk tahun 2016 membuat jualan diskaun utk pakaian seragam sekolah utk pelajar perempuan sahaja ..bagi pelanggan yg membeli 4pasang dan keatas pihak kami akan memberi diskaun lagi ..lokasi bengkel pengeluaran produk kami di kg.sungai sembilang (berdekatan pantai remis), jeram kuala selangor…dibuka pada jam 10am – 5 ptg, ..setiap hari sabtu, ahad & isnin…dari bln september – disember 2016….jgn tunggu lagi..selagi stok masih ada…layari facebook kami ..hafiz global tekstil ..tq

Leave a Reply

CommentLuv badge