Menjamu selera di Restoran Hyderabad, Bandar Baru Bangi

Tak sangka pula MFC kat Bangi ni dah tutup.. di tukar dengan Restoran Hyderabad rupa2 nya… Saya ni pantang la nampak restoran baru ni.. harusla cuba kan…hik3

Lihatla… dah berubah kedainya….

Sebaik dah merasa makan MFC … jadi tak der la rasa kempunan dah..hik3

Jom kita tengok menu-menu yang terdapat di Restoran Hyderabad….

 

Lepas tengok-tengok menu……..

Say pun pilih yang setbesar sikit… senang sikit.. anak kan ramai… kene la pikir menu yang sesuai dimakan

Ni nasi boleh pilih. nak semua ayam jer atau kambing jer.. atau setengah kambing, setengah ayam…hik3

Saya makan ayam… anak2 ni ada yg makan kambing… oh ya.. Huzaiman suka kambing macam ayahnya la ..hik3

Air pula.. senang.. beli jer 1 mineral besar.. air milo ambik 3.. sorang 1…hahaha

Senang… nanti minum macam2.. banyak lak songeh sumer.. nak merasa….hahaha

 RM93.95

Jadi inilah harganya…

Murah ker mahal? Ok la kot.. memang itu harga kalu g memana kedai restoran arab kan?

Ok.dah merasa.. dah mencuba.. pasni leh try makanan lain lak…

Jadi pada yang nak merasa boleh la pergi ke :

Restoran Hyderabad Bandar Baru Bangi,
No.62, Jalan 8/35, Seksyen 8,
43650 Bandar Baru Bangi,
Selangor
Tel : 013-2327786

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge