Milo cube yang pemes ames tu

entah kenapa.. dalam bulan Mac ni.. tetiba ada pula benda VIRAL….

MILO CUBE

Ni gambar googgle…

Entah kenapa ramai pula share benda alah ni kat FB ngn IG…

So.. tertanya-tanya gak.. sedap sangat ker? Sampai ramai orang share dan jual wei….

Harga pula cer tengok…

10 pcs – RM 9.00

100 pcs – RM 60.00

Perghhhhhh…. bapak mahal gak…

So saya ni imagine la.. mesti macam kuib pati ayam kot besarnya….

Akhirnya….. member saya bagi share rasa……hahahaha

Yeahhh!! dah dapat gak pegang dan rasa milo cube ni…

Perghhhhhhhhh……. memang ras anak nanges bila dapat tgk milo cube ni depan mata weii……..

Keciiiiiiikkkkkkkkkkk giler ko kiub nya…

Lagi kecik dari kiub pati ayam weiiiiii…hahaha.. dan rasanya pula macam rasa milo keras masuk angin… nak gigit punya la payah..

Dari beli 100 pcs henam puloh henget tu… baik la beli milo serbuk tu.. makan gitu lagi sedapppppppppp… baru RM 30.00 koooo…hahahaha

Jadi lain orang lain rasanya.. .. kalau nak tahu rasanya sendiri.. g la beli weiiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge