Tangled Quest Bersama Rapunzel Di Sunway Pyramid

Minggu ni jer la kan last cuti sekolah…. dah bawa anak ker jenjalan..hik3

Minggu lepas dapat bawa anak berjalan2 ke Sunway Piramid… rupanya ada acara bersama Rapunzel la…. apa lagi terus la ambik kesempatan  bergambar….

Tapi nak bergambar dengan mereka ni hanya pada 1-4 June jer…. heheheh…

Tapi jangan risau.. acara ni masih berlangsung sehingga 12 June lagi,….  boleh ambik gambar props kat situ….

Lawa-lawa juga props nya…..

Kemain anak-anak… seronok bergambar….

Lupa terus tengah berpuasa…hik3

Waktu berbuka jer.. semua segar bugar….

Makan kat Madam Kwans jer…. tak yah jejauh… pas berbuka terus balik.. dalam kereta semua dah terlena….hik3

Jadi la kan.. pergi dekat2 di masa cuti sekolah di bulan puasa ni…. nak jejauh macam x syok pula kan.. sebab puasa…hahahaha

Tak per lain kali kita g jejauh yek…hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge