Gadget Dapur – Oven 42L

Tahun 2014 yang lalu saya dah beli oven 40L brand Cornell…. tapi tahun lepas oven tu dah tak berfungsi…. pemanas dia problem…

Dok pikir gak.. nak repair ke apa yek? lama..lama pikir.. sudahnya.. beli jerla baru…

Boleh la… besar..

Nak beli yang 20L tapi macam kecik lak.. dan harga nya lagi mahal dari yang promosi ni…

01.04.2018 – 31.05.2018

Beli kat Seng Heng sempena members days…

Harga asal RM 459.00 tapi untuk ahli dapat la RM279.00 + 80 point… ok la kan..

Tahun 2014 40L – RM 249.00 + 255 point… eh… lagi banyak point kene tolak yek dulu..hik3..

Harap2 oven ni bertahan lama la hendaknya… maklum la.. bulan 6 ni kan raya… boleh la buat projek kuih raya bulan puasa nanti dengan anak-anak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge