Dapatkan DVD Nur Kasih!

Yer…ingin di war-warkan bahawasanya saya wakil…ewah..ewah..selamba badak jer cakap wakil.. macam la dah dibayar kan… hehehe… πŸ™‚

Meh dapatkan DVD kat laman web TV3 ni… Kalu beli kat TV3 dapat diskaun lagi 20%.. itu 20% bukan masuk poket aku yek..hahahaha… depa punya yek.. πŸ™‚

nur kasih

Tgk DVD nie leh ulang kali berpuluh2 kali… leh arr aku pinjam pass korang tgk… beli la wei…. aku nak pinjam…

leh x?? hahahaha

K..selamat membeli.. kerana akan berada di pasaran pada Januari 2010.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments

Leave a Reply