Photo shoot bersama ibu mengandung

Hari Jumaat yang lepas, aku ngan rakan sekerja aku buat pengambaraan gmbr di dalam opis. Sebenarnya bukan saja2..tp untuk kenang2 an untuk ibu mengandung.

Akk satu opis aku nak bersalin dah… menunggu hari la kirannya.. awal bulan 7 kang bersalin. Jadi ambik la gmbr sebelum bersalin…

Tgk dr perut dia.. nampak besau ko.. dh rasa sarattttttt sangat…… tapi ini adalah kandungan yang ke 4 …jadi dia dah biasa dh..hehehe

Meh layan aksi aku bergmbr… ewaaaaahhhh………

kak jun

Aku yang suh bergmbr mcm nie… sbb sellau tgk org ambik gmbr mcm ni..so.. nak suh aku buat, aku x mengandung kan? jadi akk nie la jadi mangsa model aku..muahahaha

kak jun

ko tgk..berapa besar dah perut dia… heheheh

nampak cam sarat..tp lagi sebulan lagi nak bersalin… mungkin kembar air kot..hehehe

kak jun

ewah…suka nau aku memegang perut akk ni…

bulat, comel, besau…ishk2… mcm nak mengandung jer lagi…tp nanti la yek.. tunggu Zulfadhli besau dulu.. baru senang nak bawa perut..hehehe

kak  jun

konon nya nak menunjuk perut akk tu lagi besau dr perut aku la yang kempis nie..hak3

bezakan?? memang la berbeza..lain la ku tgh mengandung baru korang nampak berbeza..hahahaah

ok..itu aja gmbr yg aku letak..sebenarnya banyak shoot..tp kang tempek bebanyak, ramai lak yg berkenan nak mengandung kang…hahaha…

x pepasal..blog aku gak di persalahkan………muahahaha…….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments

  1. azierah says:

    wah besarsungguh perut akak tu dye larat ke berjalan naik tangga turun tangga saya selut la akak tu meme hebat la akak

Leave a Reply

CommentLuv badge