Pemenang Peserta Sampaikan Jer 2010

peraduan

Senarai Peserta yang menyertai PERADUAN SAMPAIKAN JER 2010.

Untuk melihat syarat-syarat penyertaan, sila lihat kembali entry tersebut DISINI.

Jadi di sini ku umumkan 3 pemenang UTAMA RM20.00 yang berjaya mencuri hati juri! Dan pemenang nya ialah :

  1. Sampaikan Jer 2010 – Elissme
  2. Sampaikan Jer 2010 – Nur Irwani
  3. Sampaikan Jer 2010 – Hamzah

Dan dengan baik hatinya, aku memberikan 2 pemenang SAGUHATI RM10.00. Dan pemenang saguhati nya ialah :

  1. Sampaikan Jer 2010 – Mama Zafran
  2. Sampaikan Jer 2010 – Eyriqazz

Ok… inilah pemenang-pemenang bagi peraduan yang aku anjurkan…

**SILA EMELKAN NO AKAUN MAYBANK @ CIMB ke sumijelly99@yahoo.com**

Tahniah pada yang berjaya!!

Jangan putus asa pada yang tidak berjaya, sok-sok ada lagi peraduan yang bakal sumi anjurkan.. mana tahu lepas nie rezeki anda pula…hehehe

Terima kasih lagi sekali kerana sudi menyertai peraduan yang tak seberapa ni, terima kasih juga pada para juri yang sudi memilih peserta-peserta nie…

Terima kasih juga kepada Nuffnang atas cek kedua yang ku terima, dengan duit tu juga la aku berkongsi bersama pembaca yang sudi menyokong aku…

Nota kaki : perghh……lega pas buat pengumuman pemenang peraduan. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments

  1. JAI says:

    Ada unsur dianaktirikan..kena bukak Kes siasatan lepas tuh hantar kat peguam negara..ada konflik ni..aku tak puas hati..tapi aku puas hati entri semua pemenang lagi bagus dari aku.Tahniah kepada pemenang….

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…takpe..takpe…terimalah pantun puitis dari aku..ahaks

    Ada ikan siakap kat tesco,
    Ada anak ikan sedang berenang,
    Hari nie aku tak menang kontest ko,
    Lain kali aku gerenti menang…..

    • sumijelly says:

      @JAI,
      Erk…. tunggu kes bunuh dan bakar selesai dulu…hik3…. baru bukak kes aku….

      Wah pantun yek..nak kene balas nie…

      Terima lah dari ku…

      Ikan siakap beli kat TESCO,
      Sudah la murah, sedap dan beli pun senang,
      Eh.. bila nak umum pemenang kontest ko,
      bagila chance aku nak menang….

      ewah……………hahahahaha

Leave a Reply

CommentLuv badge