Check up Ibu mengandung @ 37 minggu

check up

Semalam MC jadi, petangnya g check up untuk 37 minggu…huhuhu… lagi seminggu jer aku ada.. pas tu bersalin..hehehe

Okey, semalam berat aku naik ko…………..

70.7 kg???

Minggu lepas 68.6kg maka naik lah 2.1 kg dalam masa 1 minggu……… punya la bising misi kat KK Bangi tu… sebab naik sampai 2 kg dalam seminggu.

Emmm……. nak buat macam mana, selera aku semakin menjadi2 sejak akhir-akhir ni..hehehe……. Maka kene la jumpa Doktor. Doktor siap nak suh buat MGTT lagi. Hahhh?? aku dah buat 2 kali takkan nak buat kali ke 3 kot… adoi.. udah la nak berslain, tak larat la nak cuti2 malaysia lagi..huhuhu

Semalam memang hangin satu badan tul aku… punya la awal aku sampai dalam kul 2.15 ptg sebab nak mengejar masa supaya cepat buat check up cepat la akuk nak balik. Alih-alih dalam kul 4.30 ptg baru urusan kat klinik tu selesai……… lama gila aku duk situ.

Dari mood aku nak bertanya memacam kat pegawai perubatan kat situ, terus aku tak de rmood nak bertanya. Entah apa yang buat lama pun aku tak tahu.. bukan nya ada pesakit sangat pun.. apa la spoil semalam….. geram pula.

Harap-harap minggu depan jangan la lamaaaaaaaa mcm semalam. huhuhu

Nota kaki : ishk… nerbes..nerbes.. seminggu lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments

  1. akuzle ayu says:

    itulah khojenyer sepital n dokter. suh telan ayor gula….geram btui… so nak amek cuti lagik ker? byk lagi x cuti sumi? tuhlaa, nk bersalin neh mmg ketaq lutut, x kira normal or oparate…. hope semernyer selamat…amin3!!

Leave a Reply

CommentLuv badge